مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-12سياسي

شهریاری: چه اتفاقی افتاد که وزیر علوم ظرف 24 ساعت نظرش راجع به کنکور تغییر کرد؟


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر علوم باید پاسخگو باشد که چگونه ظرف 24 ساعت نظرش را راجع به امکان رعایت تمامی پروتکل ها در آزمون سراسری پایان مردادماه تغییر کرد.

- رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر علوم باید پاسخگو باشد که چگونه ظرف 24 ساعت نظرش را راجع به امکان رعایت تمامی پروتکل ها در آزمون سراسری پایان مردادماه تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی شهریاری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای دکتر قالیباف در دو جلسه پیرامون مسائل برگزاری کنکور نکاتی را مطرح کردند و آخرین بار نیز دستور دادند تا رییس کمیسیون بهداشت و رییس کمیسیون آموزش مجلس با وزرای علوم و بهداشت ظرف 48 ساعت جلسه ای تشکیل داده و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی در ادامه اظهار کرد: این جلسه با حضور وزرای بهداشت و آموزش برگزار شد و وزیر بهداشت تاکید کردند تا پروتکل های دقیقی برای حفظ سلامتی فرزندان کشور به وزارت علوم ابلاغ شده و وزیر علوم کتبا پاسخ دادند که توان برگزاری کنکور با پروتکل های جدید را در آخر مردادماه ندارند.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز که به نمایندگی از دکتر قالیباف در جلسه حضور داشتند قصد تعویق انداختن کنک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: چه اتفاقی افتاد که وزیر علوم ظرف 24 ساعت نظرش راجع به کنکور تغییر کرد؟

شهریاری: چه اتفاقی افتاد که وزیر علوم ظرف 24 ساعت نظرش راجع به کنکور تغییر کرد؟