مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-12سياسي

70 واحد الگویی معیشتی در مناطق روستایی خراسان جنوبی افتتاح شد


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی از آغاز عملیات ایجاد 350 واحد الگویی معیشتی در شش دهستان استان خبر داد و گفت: 70 واحد الگویی امروز افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی مراسمی پیش از ظهر چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، واحد الگویی معیشتی و واحد بهداشتی دام و طیور در روستای جوخواه طبس به نمایندگی از 70 واحد الگویی تکمیل شده افتتاح شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: یکی از برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه انصارالرضا (ع) در زمینه اشتغال، کمک به تثبیت اشتغال موجود و افزایش بهره وری و ایجاد مشاغل جدید است.

مهدی هنری با بیان اینکه این قرارگاه در شش دهستان به صورت الگویی فعالیت می کند، ادامه داد: در تحلیل های اولیه رسته های شغلی مورد نیاز در روستاها مشخص شده و بر اساس این نیازها شبکه های مردمی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دام سبک و سنگین در بسیاری از روستاها به عنوان مشاغل اصلی خانوارها به شمار می رود، گفت: بر این اساس شبکه های دام سبک و سنگین مردمی در روستاها تشکیل و آموزش ها آغاز شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی عدم برخورداری روستاییان از دانش فنی در دام و طیور و بهداشت فضای محل نگهداری را از مشکلات پیش رو عنوان کرد و افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 واحد الگویی معیشتی در مناطق روستایی خراسان جنوبی افتتاح شد

70 واحد الگویی معیشتی در مناطق روستایی خراسان جنوبی افتتاح شد