مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-12سياسي

نباید اجازه داد افکار فاسد در فضای دانشگاه و جامعه منتشر شود


دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تشکل های دانشجویی باید تلاش کنند و اجازه ندهند نسبت به دختران مسلمان و حجاب اسلامی و فعالیت آنان بی احترامی صورت بگیرد و افکار فاسد را در فضای دانشگاه و جامعه منتشرکنند.

- تینا حاج محمدی دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران همیشه درحال مبارزه بوده است، مبارزه ایی که مربوط به دیروز و امروز نیست.

وی ادامه داد: درسـت اسـت کـه دوران جنـگ مسـلحانه دفـاع از کشـور امـروز مطـرح نیست، امـا دفـاع از مرزهـای هویـت ملـی، شـخصیت دینـی و عقیدتـی مطرح است، مبارزه نسل هاست، نسلی که از مبدا و آغاز انقلاب فاصله گرفته است، نسلی که اگر بخواهد ایران را بسازد و به عزت برساند و عظمت بخشد تا الگویی زنده در مقابل ملت های دیگرباشد باید تلاش کند تا با روشن بینی و حرکت در مسیر حق، بینی استکبارهای داخلی که بر محیط های کوچک برقرارندتا استکبارهای بزرگ دنیا و رژیم صهیونیست را به خاک بمالد،نیاز به افراد متدین انقلابی دارد.

حاج محمدی تاکید کرد: دانشگاه ها از جمله محیط هایی هستند که می توان از آنها به عنوان محل رشد و شکوفایی جوانان نام برد لذا محیط دانشگاه ها بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه داد افکار فاسد در فضای دانشگاه و جامعه منتشر شود

نباید اجازه داد افکار فاسد در فضای دانشگاه و جامعه منتشر شود