مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-12اقتصادي

توان فناورانه صنایع کوچک تقویت می شود


معاونت علمی و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با هدف شکل گیری و توسعه کسب و کارهای نوین، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت بسیاری از شرکت های دانش بنیان و فناور صنعتی در حوزه صنایع کوچک قرار می گیرد.

بر این اساس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همکاری های گسترده ای را با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی آغاز کرده است.

با توجه به نقش بنگاه ­های کوچک و متوسط فناور در توسعه اقتصاد دانش ­بنیان و زیست­ بوم نوآوری و کارآفرینی کشور و به منظور هم­ افزایی و توسعه همکاری­ ها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با هدف شکل گیری و توسعه کسب و کارهای نوین، در روز ملی صنایع کوچک، تفاهم­ نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه به منظور توسعه و نفوذ فناوری ­های نوین در بین صنایع کوچک و متوسط در سطح کشور و ارتقاء سطح فنی و کیفی در محصولات و خدمات فنی و تخصصی به امضاء رسید.

ایجاد بسترهای لازم برای توسعه زیرساخت­ های مورد نیاز نوآوری در سطح کشور و بهبود فضای کسب و کار، یکی دیگر از اهداف این موافقت نامه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان فناورانه صنایع کوچک تقویت می شود

توان فناورانه صنایع کوچک تقویت می شود