مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-12سياسي

لزوم تقویت بخش خصوصی برای تقویت ارتباط تجاری ایران با سوریه


مشاور معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه مهمترین چالش روابط ایران و سوریه عدم ارتباط و شناخت بین بخش خصوصی دو کشور است، گفت: سوریه صرفا بازاری برای کشورمان نیست، - ایسنا/اصفهان مشاور معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه مهمترین چالش روابط ایران و سوریه عدم ارتباط و شناخت بین بخش خصوصی دو کشور است، گفت: سوریه صرفا بازاری برای کشورمان نیست، بلکه یک فرصت است و می توانیم از امکانات ذاتی آن بهره ببریم.

حسن دانایی فر صبح امروز (چهارشنبه-22 مرداد ماه) در نشست تخصصی مجازی بررسی فرصت های بازرگانی با کشور سوریه که از سوی کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سوریه یکی از بازارهای هدف ایران است و با توجه به روابط ویژه و خاص از ابتدای انقلاب و به خصوص در 10 سال اخیر جایگاه این بازار ممتاز و ویژه است.

وی افزود: باید قبول کرد که سطح روابط اقتصادی و بازرگانی ایران و سوریه در سطح روابط سیاسی، امنیتی و نظامی مان نیست که البته به دلایلی بسیاری برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون سطح روابط و ارتباط بخش دولتی ایران با سوریه مطلوب بوده است، گفت: متاسفانه روابط ایران و سوریه در بخش خصوصی بسیار ضعیف است و یکی از دلایل آن عمر کمتر از یک ساله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت بخش خصوصی برای تقویت ارتباط تجاری ایران با سوریه

لزوم تقویت بخش خصوصی برای تقویت ارتباط تجاری ایران با سوریه