مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-12اقتصادي

فائو تجهیزات بیشتری را برای کنترل ملخ در اختیار ایران قرار داد


فائو ،شمار بیشتری از سم پاش ها را به همراه مقدار قابل توجهی از سموم آفت کش با فرمولاسیون غلظت بسیار کم، با ارزشی بیش از 100 هزار دلار (22 میلیارد ریال) در اختیار سازمان حفظ نباتات قرار داد.

- فائو ،شمار بیشتری از سم پاش ها را به همراه مقدار قابل توجهی از سموم آفت کش با فرمولاسیون غلظت بسیار کم، با ارزشی بیش از 100 هزار دلار (22 میلیارد ریال) در اختیار سازمان حفظ نباتات قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نمایندگی فائو در ایران، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) دو محموله دیگر از تجهیزات و اقلام کنترل و مبارزه با ملخ صحرایی را در اختیار ایران قرارداد.

هدف از این کمک ها، تقویت ظرفیت فنی کشور در زمینه ممانعت از ایجاد خسارت توسط این آفت مهاجر و کاهش آسیب های حاصل از آن است.

براساس بیانیه مطبوعاتی دفتر نمایندگی فائو در ایران، این سازمان در چارچوب برنامه همکاری های فنی اضطراری که از سوی فائو تأمین مالی شده و از طریق همکاری نزدیک با سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی ایران هم اکنون در دست اجرا است، 57 دستگاه سم پاش با کاربرد فرمولاسیون غلظت بسیار کم (شامل 50 سم پاش دستی و هفت سم پاش کوله پشتی) به همراه 10400 لیتر آفت کش از نوع دلتامترین با فرمولاسیون غلظت بسیار کم را با ارزشی بیش از 100 هزار دلار (22 میلیارد ریال) در اختیار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائو تجهیزات بیشتری را برای کنترل ملخ در اختیار ایران قرار داد

فائو تجهیزات بیشتری را برای کنترل ملخ در اختیار ایران قرار داد