مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-12بين الملل

واکنش مقام قطری به بیانیه ضد ایرانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس


نماینده ویژه وزیر خارجه قطر برای مبارزه با تروریسم با اشاره به روابط میان دوحه و تهران بر اساس اصل حسن همجواری از اهمیت بیانیه ضد ایرانی دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس کاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اقدام چند روز پیش دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر ارسال نامه برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به شورای امنیت و استقبال وزیر خارجه آمریکا از این نامه، یک مقام مسئول قطری به صراحت از اهمیت ارسال این نامه کاست و گفت که مواضع شورای همکاری مبتنی بر مصوبات نشست های وزرای خارجه کشورهای عضو این شورا است نه بیانیه های دبیرکلی.

مطلق بن ماجد القحطانی نماینده ویژه وزیر خارجه قطر برای مبارزه با تروریسم و میانجی گری برای حل اختلافات در گفت وگو با الجزیره در این باره گفت که مواضع توافق شده شورای همکاری خلیج [فارس]، همواره منطبق بر مصوبات نشست های وزرای خارجه کشورهای عضو این شورا است نه بیانیه های دبیرکل که صرفا بیانگر دیدگاه دبیرخانه این شورا است.

وی درباره بیانیه دبیرخانه شورای همکاری که خواستار تمدید تحریم بین المللی تسلیحاتی ایران گفت: ما در قطر معتقدیم که تحریم های کنونی علیه ایران به نتایج مثبتی منجر نمی شود و به حل بحران ها کمکی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مقام قطری به بیانیه ضد ایرانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس

واکنش مقام قطری به بیانیه ضد ایرانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس