مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-12سياسي

ضرورت احداث تونل «کمرخانی»فشم برای جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر


نایب رییس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون گفت: اگر 700 متر تونل منطقه «کمرخانی» فشم احداث نشود سقوط یک سنگ در این منطقه می تواند فاجعه بار باشد.

- شمیرانات- نایب رییس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون گفت: اگر 700 متر تونل منطقه کمرخانی فشم احداث نشود سقوط یک سنگ در این منطقه می تواند فاجعه بار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کربلایی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اسم سنگین شمیران بر منطقه محروم ما سایه افکنده است اما آموزش، بهداشت و امکانات در این منطقه بسیار محروم است.

کربلایی افزود: دولت این منطقه را در نظر ندارد و خادمان در این منطقه علی رغم سختی های فراوان دیده نمی شوند و اگر 700 متر تونل منطقه کمرخانی احداث نشود سقوط یک سنگ پنج کیلویی در این منطقه می تواند فاجعه بار باشد و د ر این راستا ما از وزارت راه و شهرسازی درخواست کردیم احداث تونل را به ما واگذار کنند و خودمان تونل را بسازیم اما این کار را نکردند.

وی بیان داشت: با اعمال حریم 150 متری رودخانه عملاً شهر ما تعطیل می شود و جاجرود آب شرب قسمت زیادی از تهران را تأمین می کند و به همین دلیل دولت می خواهد منطقه با قدمت هزار سال را از بین ببرد تا آب آلوده نشود در حالی که روش های نوین جلوگیری از آلودگی آب وجود دارد و در این زمینه نیز مکاتبات عدیده ای برای مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث تونل «کمرخانی»فشم برای جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر

ضرورت احداث تونل «کمرخانی»فشم برای جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر