مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-12سياسي

بی مهری «رسانه ملی» به قشم خاتمه یابد


بی مهری و غفلت رسانه ملی از پوشش رویدادهای فرهنگی مذهبی این جزیره موجب گلایه مندی بوده و انتظار است خاتمه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در آیین تجلیل از عوامل نمایش عشق غدیر ، اظهار داشت: ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت قشم از قابلیت انعکاس در رسانه ملی برخوردار بوده و غفلت صدا و صیمای مرکز خلیج فارس جای گلایه مندی دارد.

وی افزود: عمده برنامه های فرهنگی مذهبی این جزیره قابل بازتاب در سطح ملی و بین المللی است که متاسفانه نسبت به آن بی مهری می شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت قشم شاهد ایجاد نهضت اطعام در این جزیره بودیم که به لحاظ کمی و کیفی قابل قیاس با بسیاری از شهرستان های دیگر نیست.

  حجت الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: جزیره قشم از غنای محتوای رسانه ای بالایی برخوردار است و انتظار است مرکز صدا و سیمای خلیج فارس توجه بیشتری به ظرفیت های آن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: عدم انعکاس مناسب اقدامات فرهنگی مذهبی جزیره قشم اعتراض فعالان این حوزه را به همراه داشته و خواستار تغییر در وضع موجود هستند.

غدیر نماد وحدت امت اسلام است وی غدیر را از مهمترین نمادهای وحدت امت اسلام برشمرد و افزود: اصل واقعه غدیر مورد قبول قاطبه مسلمانان است و در جزیره قشم نیز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری «رسانه ملی» به قشم خاتمه یابد

بی مهری «رسانه ملی» به قشم خاتمه یابد