مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-12فناوري

چگونه ویروس ها را از گوشی خود حذف کنیم؟


درصورتی که تلفن همراه شما توسط بدافزاری مورد حمله قرار گرفت، لازم است ابتدا این برنامه را شناسایی و از گوشی خود حذف کنید و آنگاه یک برنامه امنیتی را دانلود کنید تا در مقابل برنامه های مخرب از گوشی شما محافظت کند.

- درصورتی که تلفن همراه شما توسط بدافزاری مورد حمله قرار گرفت، لازم است ابتدا این برنامه را شناسایی و از گوشی خود حذف کنید و آنگاه یک برنامه امنیتی را دانلود کنید تا در مقابل برنامه های مخرب از گوشی شما محافظت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کم توجهی کاربران در به روزرسانی آنتی ویروس و سیستم عامل باعث آلوده شدن سیستم ها به بدافزارها می شود که از بین رفتن اطلاعات ذخیره شده را در پی دارد.

قربانیان فضای مجازی با بی توجهی از طریق باز کردن پیوست ایمیل های اسپم یا لینک های درون آن ها، باز کردن فایل های دانلود شده آلوده از سایت های نامعتبر یا کلیک روی لینک های مخرب، از طریق توزیع تبلیغات آلوده، آلودگی از طریق هک و نفوذ به سیستم ها؛ به خصوص سیستم هایی که آسیب پذیری آن ها وصله نشده است، مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

پس از اطمینان از اینکه تلفن شما توسط بدافزار مورد حمله قرار گرفته است، دکمه پاور را پایین نگه دارید و تلفن را کاملاً خاموش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ویروس ها را از گوشی خود حذف کنیم؟

چگونه ویروس ها را از گوشی خود حذف کنیم؟