مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-12بين الملل

تماس تلفنی نتانیاهو با ماکرون درباره لبنان


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگوی تلفنی با رییس جمهوری فرانسه بار دیگر ادعاهای واهی خود درباره حزب الله لبنان را تکرار کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگوی تلفنی با رییس جمهوری فرانسه بار دیگر ادعاهای واهی خود درباره حزب الله لبنان را تکرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه تماسی تلفنی برقرار کرد و نقش رهبری این کشور در عرصه لبنان را به وی تبریک گفت.

نتانیاهو در جریان این تماس تلفنی بار دیگر با طرح اظهارات عوام فریبانه از آمادگی دولت اسراییل برای ارائه کمک های بشردوستانه به لبنان خبر داد و تاکید کرد که باید تمامی کمک ها مستقیماً به دست شهروندان لبنانی برسد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: به منظور ممانعت از وقوع مصیبت مشابه انفجار بندر بیروت باید تمامی مواد منفجره و موشک هایی که حزب الله اقدام به ذخیره آنها در تمامی مناطق مسکونی لبنان کرده، دور شود.

وی همچنین ادعا کرد: اگر حزب الله بر این باور است که می تواند بحران لبنان را از طریق ایجاد بحرانی با اسراییل حل کند، اشتباه بزرگی کرده است.

لبنان روز سه شنبه (چهارم اوت) شاهد انفجاری مهیب و خونین بود که در نتیجه آن بیش از 200 تن کشته و بیش از 6 هزار تن زخمی شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی نتانیاهو با ماکرون درباره لبنان

تماس تلفنی نتانیاهو با ماکرون درباره لبنان