مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-12سياسي

زمان اختتامیه مجازی جشنواره بین المللی علوم انسانی و اسلامی فارابی مشخص شد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اختتامیه جشنواره بین المللی علوم انسانی و اسلامی فارابی 27 مرداد به صورت حضوری فقط برای برگزیدگان و به صورت مجازی برای بینندگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر یازدهمین جشنواره فارابی، حسین میرزایی رییس دبیرخانه جشنواره و سید عبدالامیر نبوی دبیر شورای علمی یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی در محل پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: امروز با تغییرات پرشتاب موجود، برای غلبه بر مشکلات زندگی روزمره موجود نیازمند تلاش عاملان نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: این کار بدون بنیادهای علمی ممکن نیست و انجمن های علمی بخشی از این بنیادها هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: برای این که این تلاش خود را به صورت عملی و بهتر نشان دهد نیاز به رویدادهایی شبیه جشنواره فارابی است که تلاش هایی که در حوزه انسانی در حوزه های علوم اجتماعی و اسلامی را بهتر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اختتامیه مجازی جشنواره بین المللی علوم انسانی و اسلامی فارابی مشخص شد

زمان اختتامیه مجازی جشنواره بین المللی علوم انسانی و اسلامی فارابی مشخص شد