مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-12فناوري

تجمع رانندگان اتوبوس ارتباطی به موضوع کارت خوان ها نداشت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تجمع رانندگان اتوبوس ارتباطی به موضوع کارتخوان ها نداشت و به دلیل گلایه شان از بخش خصوصی اتوبوسرانی بود.

- محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تجمع رانندگان اتوبوس مقابل شرکت واحد اظهار داشت: کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به تجمع روز گذشته رانندگان اتوبوس بخش خصوصی است.

وی افزود: این که گفته می شود تجمع رانندگان به دلیل واریز نشدن مبالغ کارت خوان آنها بوده است، صحت ندارد و اعتراض آنها ارتباطی به موضوع کارت خوان نداشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: رانندگان از شرکت خصوصی مورد نظرشان گلایه هایی داشتند که قرار شد به این مسأله رسیدگی شود.

ترفع درباره ارائه وام به رانندگان اتوبوس گفت: پرداخت تسهیلات ناشی از کرونا به رانندگان در حیطه اختیارات ما نیست ولی احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام هستند انجام گرفته و اسامی به وزارت رفاه اعلام شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در دو هفته گذشته ای که طرح ترافیک لغو شده است آمار مسافران اتوبوس چقدر کاهش یافته است، گفت: آمار مسافران با لغو طرح ترافیک کاهش محسوسی نداشت ولی با اعلام وضعیت قرمز در تهران به لحاظ کرونا کلا آمار مسافران کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع رانندگان اتوبوس ارتباطی به موضوع کارت خوان ها نداشت

تجمع رانندگان اتوبوس ارتباطی به موضوع کارت خوان ها نداشت