مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-12سياسي

باز هم بی تدبیری در میراث فرهنگی استان سمنان/ این معاون هم باید برود+ سند


چرخ بی تدبیری در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان همچنان می چرخد و معاون صنایع دستی این اداره کل که به تازگی منصوب شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، هفتم خردادماه امسال بود که روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با انتشار خبری، اطلاع داد: طی حکمی علی اکبر زارعی به عنوان سرپرست معاونت صنایع دستی استان سمنان منصوب شده است .

در این خبر آمده بود: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان امروز، چهارشنبه، هفتم خرداد 99 در جلسه معارفه سرپرست معاونت صنایع دستی این اداره کل شرکت کرده است.

مهدی جمال، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در حکم زارعی آورده است: به منظور پیشبرد اهداف اداره کل، از روش های به روز و کارآمد، امکانات موجود، ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی با بهره گیری از توان ظرفیت های استانی و ملی و .

استفاده کنید .

اما از سوابق مدیریتی و اجرایی زارعی می توان به کارشناس گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و مدیریت در مقطع متوسطه مدارس شهر سمنان اشاره کرد.

این انتصاب در حوزه حساس و مهمی چون معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در حالی در سال جهش تولید صورت می گیرد که گویا وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم بی تدبیری در میراث فرهنگی استان سمنان/ این معاون هم باید برود+ سند

باز هم بی تدبیری در میراث فرهنگی استان سمنان/ این معاون هم باید برود+ سند