مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-12سياسي

مرحله نهایی مسابقات قرآنی ارتش به صورت غیر حضوری برگزار می شود


رییس مرکز قرآن و عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: به منظور حفظ سلامت قاریان قرآنی مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله منطقه ای بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران کارکنان پایور و فرزندان بالای 15 سال و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش در منطقه قزوین و زنجان شامل یگان های لشگر 16، تیپ 116 قزوین، تیپ 216 زنجان و آمادگاه زنجان، هوانیروز و آمادگاه آبیک و بیمارستان قزوین از امروز چهارشنبه در لشکر 16 زرهی قزوین آغاز شد.

حجت الاسلام علی نوری در این مراسم گفت: قرآن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود و کسانی که با آن مأنوس شوند به رستگاری می رسند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه از ابتدای انقلاب اسلامی، مسابقات قرآن در ارتش به صورت مستمر و همه ساله پرشورتر از گذشته برگزار شده و همچنان ادامه دارد و امسال بیستمین دوره آن در شرایط خاصی برپا می شود.

نوری تصریح کرد: در سال جاری به دلیل تهدید ویروس کرونا، مسابقات نزاجا و نهاجا در مرحله نهایی را نداریم و رقابت هایی که امروز برگزار می شود و منتخبان در یک مرحله دیگر در تهران داوری شده و سپس معرفی می شوند.

رییس مرکز قرآن و عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: منتخبان این مرحله از مسابقات پس از تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نهایی مسابقات قرآنی ارتش به صورت غیر حضوری برگزار می شود

مرحله نهایی مسابقات قرآنی ارتش به صورت غیر حضوری برگزار می شود