مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-12سياسي

توضیح قالیباف درباره عدم حضور رییس جمهور در جلسه امروز مجلس


رییس مجلس گفت که ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به استعلام رییس جمهور برای حضور در مجلس حضور ایشان را از جهت شرایط کرونایی به مصلحت ندیده بود.

- رییس مجلس گفت که ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به استعلام رییس جمهور برای حضور در مجلس حضور ایشان را از جهت شرایط کرونایی به مصلحت ندیده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاینسا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی درباره عدم حضور رییس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت گفت: هم آقای امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری به من نامه نوشتند که این را متذکر شوم و هم چند روز قبل نامه دفتر ریاست جمهور به من ارسال شده بود که رییس جمهور از ستاد مبارزه با کرونا برای حضور در مجلس استعلام کرده و آن ها از جهت کرونایی، حضور ایشان را به مصلحت ندیده بودند.

این نامه مکتوب است و معاون رییس جمهور هم نامه کتبی دادند که آن را به اطلاع دوستان در جلسه برسانم.

علیرضا سلیمی در تذکری مستند به بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس با تأکید بر ضرورت حفظ شأن و اقتدار مجلس گفت: باید براساس آیین نامه عمل کنیم.

طبق تبصره 1 ماده 204 درباره معرفی وزیر، رییس جمهور باید در مجلس حضور یابد و به مدت یک ساعت کلیات برنامه های وزیر را برای نمایندگان بیان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح قالیباف درباره عدم حضور رییس جمهور در جلسه امروز مجلس

توضیح قالیباف درباره عدم حضور رییس جمهور در جلسه امروز مجلس