مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-12سياسي

کرونا و علمایی که درگذشتند


از زمان شیوع ویروس کرونا که همه اقشار را در سراسر جهان درگیر خود کرده است، تعدادی از علما و روحانیون ایرانی از جمله خطیبان نماز جمعه برخی شهرها بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت حدود هشت روز از اعلام شیوع کرونا در ایران اولین خبر مرتبط با ابتلای یک روحانی در رسانه‌ها منتشر شد؛ «حجت‎الاسلام جمال خلیلیان» از اعضای «مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)» وابسته به «آیت‎الله مصباح یزدی» استاد پرنفوذ حوزه علمیه قم، که هنگام مرگ در روز هفتم اسفند 98، تنها 57 سال داشت.

دو روز پیش از اعلام خبر در گذشت خلیلیان گزارش‎های غیرقابل‎تأییدی از علت درگذشت «شیخ محمد فاضل‎مرندی» از وعاظ و استادان حوزه‎های مرند و قم منتشر شد که حاکی از ابتلای وی به ویروس کرونا بود ، هرچند صحت این ادعا هیچگاه روشن نشد؛ او در سن 84 سالگی و برخلاف خلیلیان با برگزاری مراسم تشییع در قبرستان «علی‎ ابن جعفر (ع)» قم دفن شد.

فردای آن روز خبر درگذشت سیدهادی خسروشاهی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران که زیرنظر علی‎اکبر ولایتی وزیر خارجه دهه 60 و از مشاوران رهبری نظام قرار دارد، هم منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و علمایی که درگذشتند

کرونا و علمایی که درگذشتند