مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-12اجتماعي

ضرورت چاره اندیشی برای معضل گرد و غبار در خراسان جنوبی/دفع نامناسب پسماند روستاها


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: اگر برای معضل گرد و غبار در استان چاره اندیشی نشود تا چند سال آینده درگیر مشکلاتی همچون خوزستان در این زمینه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با گرامیداشت هفته مشارکت های اجتماعی صبح چهارشنبه نشست شورای مشورتی سمن های مردم نهاد خراسان جنوبی با هدف جلب مشارکت همه سمن های مردم نهاد استان در حوزه های مختلف منابع طبیعی و محیط زیست در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

حسن اکبری مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در این جلسه به چهار چالش مهم محیط زیستی استان شامل گرد و غبار، آب، پسماند و فرسایش و از بین رفتن منابع زیستی و گونه های برجسته استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک سوم از مساحت استان در حال فرسایش بوده که همین موضوع باعث شده تا استان خراسان جنوبی درگیر معضل گردو غبار شود.

ضرورت چاره اندیشی برای معضل گرد و غبار در خراسان جنوبی وی بیان کرد: اگر درباره معضل گرد و غبار چاره اندیشی نشود تا چند سال آینده استان خراسان جنوبی درگیر مشکلاتی همچون استان خوزستان در این زمینه خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از مسئله آب به عنوان یکی دیگر از چالش های مهم استان نام برد و اظهار کرد: در حال حاضر سه میلیارد متر مکعب کسری مخازن آب در استان داریم و بیش از حد مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت چاره اندیشی برای معضل گرد و غبار در خراسان جنوبی/دفع نامناسب پسماند روستاها

ضرورت چاره اندیشی برای معضل گرد و غبار در خراسان جنوبی/دفع نامناسب پسماند روستاها