مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-12فرهنگي

ششمین جشن «عکاسان سینمای ایران» بدون مراسم برگزار می شود


انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران ضمن انتشار فراخوان ششمین مسابقه عکاسی سینمای ایران از معرفی برگزیدگان این رویداد بدون برگزاری مراسم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، فراخوان ششمین مسابقه عکاسی سینمای ایران در حالی منتشر شده که برگزیدگان این رویداد بدون برگزاری مراسم، معرفی می شود.

در اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران آمده است: پی شیوع بیماری کرونا و نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه عکس عکاسان سینما به رسم هر سال، ما را بر آن داشت تا برگزاری این دوره از مسابقه عکس سینما به صورت غیرحضوری و فقط با ارسال آثار و فرم مربوطه به دبیرخانه ششمین مسابقه عکس سینما صورت پذیرد.

در این دوره، مراسم جشن عکاسان سینما برگزار نخواهد شد و اعلام عکاس برگزیده و اهدای تندیس مسابقه عکس، از طریق سایت های خبری، نشریات و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

در متن فراخوان ششمین جشن عکاسان سینمای ایران آمده است: برپایی مسابقه با هدف ارتقا سطح دانش فنی، هنری و تجربی هنرمندان و مورد نقد و قضاوت قرار گرفتن از سوی سایرین و به آگاهی رسیدن در زمینه جایگاه خود در بین دیگران، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشن «عکاسان سینمای ایران» بدون مراسم برگزار می شود

ششمین جشن «عکاسان سینمای ایران» بدون مراسم برگزار می شود