مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-12اقتصادي

جریمه واحد عرضه کننده روغن موتور تقلبی در تبریز


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر تداوم بازرسی های مستمر، از جریمه دو میلیارد و 86 میلیون ریالی یک واحد عرضه کننده روغن موتور تقلبی در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر تداوم بازرسی های مستمر، از جریمه دو میلیارد و 86 میلیون ریالی یک واحد عرضه کننده روغن موتور تقلبی در تبریز خبر داد.

یوسف پایدار با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی و بررسی وضعیت توزیع روغن موتور در سطح مرکز استان، اظهار کرد: بازرسان این سازمان در راستای نظارت های مستمر خود، یک واحد متخلف توزیع کننده روغن موتور تقلبی را شناسایی و با تشکیل پرونده تخلفاتی به دلیل عرضه محصولات تقلبی و غیراستاندارد به مراجع قانونی معرفی کردند.

وی افزود: واحد صنفی متخلف با طی تشریفات قانونی در شعبه رسیدگی کننده، به پرداخت دو میلیارد و 86 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای تقلبی محکوم شده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، وی گفت: نظارت بر مراکز عرضه روغن موتور، لوازم یدکی خودرو و لاستیک سبک و سنگین در اولویت کاری بازرسان سازمان قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را از طریق ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه واحد عرضه کننده روغن موتور تقلبی در تبریز

جریمه واحد عرضه کننده روغن موتور تقلبی در تبریز