مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-12اجتماعي

همه برای «باغستان»؛ «باغستان» برای همه


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر «حراست از باغستان قزوین» گفت: میراث فرهنگی بیشترین و مهم ترین نقش را در حفظ باغستان دارد.

- ایسنا/قزوین معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر حراست از باغستان قزوین گفت: میراث فرهنگی بیشترین و مهم ترین نقش را در حفظ باغستان دارد.

همچنین با توجه به واقع شدن باغستان در حریم شهر قزوین باید استانداری و شهرداری پای کار آیند و برای حفظ آن کمک کنند؛ نگاه اداره کل حفاظت محیط زیست نیز کمک به حفظ باغستان سنتی قزوین است.

عبدالحسین مظفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: توسط مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بررسی هایی تحت عنوان زوال باغستان سنتی قزوین انجام و برای دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله سازمان حفاظت محیط زیست ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این گزارش مهم ترین عوامل زوال باغستان سنتی در چند بخش بررسی شده است که از مهم ترین آن می توان به اقتصاد سیاسی زمین شهری اشاره کرد، همچنین در این بررسی از کمبود آب، آتش سوزی، پروژه های غیرضررور اجرا شده در سطح باغستان و رشد کالبدی شهر قزوین به سمت باغستان به عنوان عوامل تهدیدکننده اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه برای «باغستان»؛ «باغستان» برای همه

همه برای «باغستان»؛ «باغستان» برای همه