مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-12سياسي

مکتب فکری شهید سلیمانی جهان بینی با شکوهی از ساختار تمدنی در جهان اسلام را رقم زد


شهادت سردار سلیمانی خون تازه ای را در رگ های مقاومت جاری کرد، آن مهم تر، آن مکتب فکری و معرفتی شهید سلیمانی است که جهان بینی باشکوهی از ساختار تمدنی در جهان اسلام رقم زده است.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: شهادت سردار سلیمانی خون تازه ای را در رگ های مقاومت جاری کرد، آن مهم تر، آن مکتب فکری و معرفتی شهید سلیمانی است که جهان بینی باشکوهی از ساختار تمدنی در جهان اسلام رقم زده است.

متن پیام آیت اللّه نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان به دومین نشست هم اندیشی احزاب و گروه های جبهه مقاومت به این شرح است: بسم اللّه الرحمن الرحیم الحمدالله رب العالمین الصلاه والسلام علی سیدنا محمد و اله الطاهرین باسلام و تحیت به آن مجمع محترم و گرامیداشت ایام دهه ولایت و عید غدیر؛ در عصری به سر می بریم که قدرت های استکباری به صورت مستمر بر آتش اختلاف و تفرقه در جهان اسلام می دمند، لیکن مقاومت جهانی نظام های عدالت طلبانه با نقش آفرینی بی بدیل شهید سلیمانی، میوهِ شیرین نابودی داعش و شکست و اضمحلال حامیان تروریسم در منطقه را چیده است.

پس از پیروزی مقاومت؛ ترامپ که به زعم باطل خود می خواست بازنده جنگ نباشد درصدد برآمد تا با ترور شهید سلیمانی، ماجرای نقش آفرینی مؤثر حاج قاسم در منطقه را در تاریخ دفن کند، لیکن در عمل قافیه را باخت و الان با نفرت عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب فکری شهید سلیمانی جهان بینی با شکوهی از ساختار تمدنی در جهان اسلام را رقم زد

مکتب فکری شهید سلیمانی جهان بینی با شکوهی از ساختار تمدنی در جهان اسلام را رقم زد