مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-12اقتصادي

راه اندازی سیستم پیش گندزدایی در تصفیه خانه آب شرب شهر دلبران


مدیر امور آبفا قروه از راه اندازی سیستم پیش گندزدایی در تصفیه خانه آب شرب شهر دلبران خبر داد.

- جبار کلوندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به اقدامات انجام گرفته در راستای راه اندازی تصفیه خانه آب شهر دلبران پرداخت و اظهار کرد: یکی از این اقدامات نصب و راه اندازی موقت سیستم پیش گندزدایی بود.

وی افزود: پساب تصفیه خانه شهر دلبران از طریق دو مسیر رودخانه فصلی و حوضچه داخل محوطه با 150 متر لوله گذاری به خارج از سایت تصفیه خانه هدایت شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قروه خاطرنشان کرد: تنظیم دبی ورودی از طریق شیر فلکه های موجود در ایستگاه پمپاژ دلبران و تنظیم زمان کارکرد پمپ به 6 لیتر بر ثانیه از دیگر فعالیت های مهم انجام گرفته در این تصفیه خانه بوده است.

کلوندی سادآور شد: تصفیه خانه آب شرب شهر دلبران در زمینی به مساحت سه هزار و 500 مترمربع احداث شده و تاکنون برای این پروژه بیش از 16 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه نیاز به اعتبارات بیشتری است، بیان داشت: تا اتمام کار پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر دلبران این رقم به 25 میلیارد ریال خواهد رسید.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه آب دلبران از سال 96 آغاز شد و با تکمیل و راه اندازی این تصفیه خانه، تأمین آب شرب شهر دلبران که پیش از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سیستم پیش گندزدایی در تصفیه خانه آب شرب شهر دلبران

راه اندازی سیستم پیش گندزدایی در تصفیه خانه آب شرب شهر دلبران