مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-12سياسي

جوانگرایی مهمترین برنامه «مدرس خیابانی» است


رییس فراکسیون کارگری مجلس، جوانگرایی و حمایت از تشکل های کارگری را مهمترین برنامه وزیر پیشنهادی صمت دانست و گفت:  دو رییس کمیسیون صنایع و معادن و اقتصادی برنامه های وی را تأیید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی بابایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با حسین مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صمت، گفت: حرف های شما صحیح است اما چرا مدرس خیابانی باید در این زمینه پاسخ دهد آن هم در شرایطی که دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است، چرا باید پاسخگوی ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی باشد.

وی افزود: مدرس خیابانی نیابد امروز در مورد سیاست های کلان اقتصادی پاسخ دهد، شما سوال از رییس جمهور را مطرح کردید، چرا وی را به گرو گرفته اید.

نماینده مردم ساری در مجلس خاطرنشان کرد: مدرس خیابانی از ابتدای فعالیت خود به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکل های کارگری، کارفرمایی و اتاق بازرگانی حمایت کرده و پیوسته پای کار صنعت بوده است.

بابایی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگوی مشکلات حوزه صنعت باشد اما مدرس خیابانی هنوز وزیر نشده است و امروز از جایگاه حقیقی به ما پاسخ داده و از فردا که چنانچه انتخاب شود به عنوان وزیر این وزارتخانه باید پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانگرایی مهمترین برنامه «مدرس خیابانی» است

جوانگرایی مهمترین برنامه «مدرس خیابانی» است