مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-12ورزشي

خبرنگاران ظرفیت های توسعه ای کنگان را شناسایی و معرفی کنند


خبرنگاران ظرفیت های توسعه ای شهرستان کنگان را شناسایی و معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی پاک نژاد صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان کنگان ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای خبرنگاران و رسانه های فعالی است که زبان گویای مردم و در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و مطالبه گری تلاش می نمایند.

وی بر ارتباط دوسویه خبرنگاران و مسئولین تأکید و افزود: تعامل و همراهی و همکاری با خبرنگاران باید در دستور کار مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان باشد و مدیران شهرستان کنگان آنچه باید مدنظر داشته باشند پاسخگو بودن و در اختیار مردم بودن است.

فرماندار کنگان به امید افزایی و نشاط آفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی جامعه ما امید بخشی و بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید موجب تقویت اعتماد مردم به نظام می گردد، جایگاه و نقش خبرنگاران در رسانه ها در ارتباط بین مردم و تنویر افکار عمومی بسیار مهم است.

پاک نژاد به ارتباط مطلوب با صنایع مستقر در منطقه اشاره و بیان کرد: با مدیران صنایع مستقر در منطقه ارتباط دوسویه و مطلوبی برقرار است، ارتباط با مجموعه نفت نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف و برنامه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران ظرفیت های توسعه ای کنگان را شناسایی و معرفی کنند

خبرنگاران ظرفیت های توسعه ای کنگان را شناسایی و معرفی کنند