مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-12اقتصادي

6 میلیون وام دردی از اصنافی که 200 میلیون از کرونا خسارت دیده اند، دوا نمی کند


عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به عدم استقبال واحدهای صنفی از تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: شش میلیون تومان وام چه دردی از مغازه دارانی که برخی از آنها 200 میلیون تومان ضرر کرده اند، - ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به عدم استقبال واحدهای صنفی از تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: شش میلیون تومان وام چه دردی از مغازه دارانی که برخی از آنها 200 میلیون تومان ضرر کرده اند، دوا می کند.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود نزدیک به 40 هزار واحد صنفی در کرمانشاه که بخش زیادی از آنها به صورت مستقیم و غیرمستقیم از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند، افزود: گروه هایی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، عرضه کنندگان غذا و فروشندگان پوشاک از مهمترین گروه هایی هستند که به دلیل شیوع بیماری کرونا خسارت جدی دیده اند.

به گفته رییس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه، بسیاری از واحدهای صنفی اوج بازار فروش خود را از دست دادند و برخی از رسته ها چند ماه به طور کامل تعطیل بودند.

وی ادامه داد: خسارتی که برخی از واحدهای صنفی به دلیل شیوع بیماری کرونا متحمل شدند، به بیش از 200 میلیون تومان هم رسیده و بسیاری از کالاهایی که اصناف عرضه می کردند خصوصا در رسته پوشاک که زمان خاص برای فروش دارد، بُنجل شده و از دست رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میلیون وام دردی از اصنافی که 200 میلیون از کرونا خسارت دیده اند، دوا نمی کند

6 میلیون وام دردی از اصنافی که 200 میلیون از کرونا خسارت دیده اند، دوا نمی کند