مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-12اقتصادي

سازش در پرونده اختلاف مالی ارثیه با تلاش اعضاء شعبه 14 شورای حل اختلاف دزفول


رییس دادگستری دزفول از صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی بین وراث به ارزش 13 میلیارد ریال با همت و تلاش اعضاء شعبه 14 شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد.

- رییس دادگستری دزفول از صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی بین وراث به ارزش 13 میلیارد ریال با همت و تلاش اعضاء شعبه 14 شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف، محمدیار ممبینی رییس دادگستری شهرستان دزفول با اعلام این خبر، اظهار کرد: مدتی پیش اختلافی بین وراث بر سر تقسیم ارث به ارزش 13 میلیارد ریال پس از فوت پدرشان رخ می دهد که پیرو درخواست کتبی یکی وراث، پرونده جهت صلح و سازش به شعبه 14 شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع داده می شود.

وی افزود: بلافاصله رییس و اعضاء این شعبه برای ایجاد صلح و سازش بین این وراث جلسه ای برگزار کردند که با تلاش و کوشش خود و در نهایت ابتکار عمل، خلاقیت و سرعت توانستند ظرف 48 ساعت بین آنان آشتی و توافق برقرار و این پرونده را منتهی به صلح و سازش کنند.

رییس دادگستری دزفول در ادامه خاطرنشان کرد: کار جهادی و خداپسندانه اعضاء زحمتکش شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده ها تأثیر بسزایی در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ حسنه اصلاح ذات البین داشته و لازم است از زحمات و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در پرونده اختلاف مالی ارثیه با تلاش اعضاء شعبه 14 شورای حل اختلاف دزفول

سازش در پرونده اختلاف مالی ارثیه با تلاش اعضاء شعبه 14 شورای حل اختلاف دزفول