مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-12پزشكي

کمبود بـودجـه به فعالیت های ما لطمه می زند


دبیر کانون دانشجویی فیلم و رسانه دانشگاه علوم پزشکی کاشان فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویان در دانشگاه را مهم می داند اما در عین حال از مشکلات کمبود بودجه برای این فعالیت ها گلایه دارد.

- دبیر کانون دانشجویی فیلم و رسانه دانشگاه علوم پزشکی کاشان: کمبود بـودجـه به فعالیت های ما لطمه می زند دبیر کانون دانشجویی فیلم و رسانه دانشگاه علوم پزشکی کاشان فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویان در دانشگاه را مهم می داند اما در عین حال از مشکلات کمبود بودجه برای این فعالیت ها گلایه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امیر دشتابی دانشجوی پزشکی ورودی 97 دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دبیر کانون دانشجویی فیلم و رسانه این دانشگاه است.

او درباره زمان تاسیس این کانون گفت: زمان تاسیس کانون سال 1393 است.

ما از نیمه سال 97 با همکاری محمدرضا جبالی، محمد فرح ناکیان، محدثه علیان و مائده پور زعفرانی اعضای جدید این کانون را تشکیل دادیم و از آذر ماه کارمان را آغاز کردیم و جلسات متعددی نیز برگزار شد و قرار بود بهمن برای جشنواره فجر و اسفند ماه برای دانشگاه برنامه داشته باشیم.

با برنامه بهمن ماه به دلایلی مثل کسری بودجه و دیگر مسائل مخالفت شد و اسفند ماه اکران تئاتر و فیلم داشتیم که متاسفانه به خاطر کرونا کنسل شد و نتوانستیم برنامه ها را پیاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بـودجـه به فعالیت های ما لطمه می زند

کمبود بـودجـه به فعالیت های ما لطمه می زند