مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-12ورزشي

دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/ یک برد و دو باخت برای نمایندگان استان


مرحله اول دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی با برد تیم پارس جنوبی بوشهر و شکست دریانوردان و ملوان بندر گناوه پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، دور رفت از مرحله اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شب گذشته نیز با انجام دیدارهای پیگیری شد که با برد پارس جنوبی و شکست دریانوردان بوشهر و ملوان بندر گناوه همراه شد.

شاگردان محمد میهندوست در دومین دیدار خود به مصاف شهرداری بندرعباس رفتند که موفق شدند با نتیجه 6 بر چهار حریف خود را شکست دهند که در این بازی محمد معصومی زاده دو گل، مصطفی کیانی، محمد جواد خسروی، سجاد عباسی و علی میرشکاری برای پارس جنوبی بوشهر گلزنی کردند.

پارس جنوبی امشب استراحت خواهد داشت و در سومین دیدار خود فردا شب از ساعت 19 به مصاف منطقه آزاد چابهار خواهد رفت.

تیم فوتبال دریانوردان بوشهر در اولین دیدار خود در این مرحله به میزبانی شهر یزد به مصاف گلساپوش مدافع عنوان قهرمانی رفت و در وقت های اضافه با نتیجه نزدیک 6 بر پنج بازی را به میزبان خود واگذار کرد که در این دیدار پربرخورد دروازه بان گلساپوش یزد از زمین مسابقه اخراج شد.

اما تیم فوتبال ملوان بندر گناوه دیگر نماینده استان در لیگ برتر ساحلی کشور در نخستین دیدار خود در مرحله اول دور رفت به مصاف موج سواران نوشهر رفت و در وقت های اضافه این دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/ یک برد و دو باخت برای نمایندگان استان

دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/ یک برد و دو باخت برای نمایندگان استان