مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-12سياسي

تشکل های اجتماعی؛ بازوانی توانمند و تکیه گاهی مطمئن


«عهدیه طهماسبی» مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام به مناسبت 22مردادماه روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

- ایسنا/ایلام عهدیه طهماسبی مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام به مناسبت 22مردادماه روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

نام گذاری این روز به نام تشکل ها و مشارکت های اجتماعی ، گامی کوچک برای قدردانی از همراهی افراد نیک اندیشی است که با دستان پرمهرشان دنیا را به مکان بهتری برای زندگی همه افراد جامعه تبدیل می کنند.

این روز فرصتی است مغتنم تا از نقش آفرینی تشکل ها و مجموعه های فرهیخته و داوطلبانه ای که به رغم فراز و فرودهایی که در طبیعت همه فعالیت های اجتماعی است با درکی آگاهانه و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی در کنش مٶثر با محیط پیرامون خود هستند ، قدردانی شود.

تشکل هایی که در سال های اخیر با دستیبابی به بلوغ فکری و عملی توانسته اند بازویی توانمند و تکیه گاهی مطمئن در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی،اجتماعی باشند.

اینحانب فرصت را مغتنم شمرده و 22 مرداد آغاز هفته تشکل ها را ، به همه فعالان و دغدغه مندان عرصه مشارکت اجتماعی که دل در گرو تقویت همبستگی ملی و اعتلای ایران اسلامی دارند، تبریک عرض مینمایم و امیدوارم بتوانیم با همراهی و همفکری بیشتر مسئولیت مان را در قبال امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های اجتماعی؛ بازوانی توانمند و تکیه گاهی مطمئن

تشکل های اجتماعی؛ بازوانی توانمند و تکیه گاهی مطمئن