مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-11پزشكي

کرونا به شدت دردآور و سخت است/توصیه های کادر بهداشت و درمان را جدی بگیرید


رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر از بهبود وضعیت جسمی اش پس از مبارزه دوهفته ای با کرونا داد.

- ایسنا/هرمزگان "رضا صادقی"خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر از بهبود وضعیت جسمی اش پس از مبارزه دوهفته ای با کرونا داد.

صادقی در گفت وگو با ایسنا، افزود: به این دلیل پیش ازاین خبر ابتلایم به کرونا را اعلام نکردم که در میان این همه درد و رنج مردم کشورم، شنیدن این خبر کمکی به کسی نمی کند و همیشه به شعارم مبنی بر جنگیدن برای رسیدن به روزهای خوب پایبند بوده و هستم.

وی با بیان اینکه معتقد بودم باید با کرونا جنگید و پس از اتمام آن اعلام رسمی کنم، خاطرنشان کرد: اکنون با تجربه ای که طی این مدت گذراندم با صراحت اعلام می کنم که می توان با کرونا جنگید و برای رقم زدن روزهای خوب باید جنگید و ایستاد.

این هنرمند هرمزگانی با بیان اینکه در این مسیر خانواده ام و به ویژه همسرم کنارم بودند و مدیون و قدردان آن ها هستم، تصریح کرد: از مردم درخواست عاجزانه می کنم که توصیه های کادر بهداشت و درمان و متخصصین را جدی بگیرند.

صادقی با اشاره به اینکه کرونا بیماری به شدت دردآور و سختی است، اضافه کرد: دو سه شب تنگی نفس بسیار بد داشتم و حال کسانی را که چندین برابر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به شدت دردآور و سخت است/توصیه های کادر بهداشت و درمان را جدی بگیرید

کرونا به شدت دردآور و سخت است/توصیه های کادر بهداشت و درمان را جدی بگیرید