مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-11سياسي

این کتاب را فعالان فرهنگی بخوانند/ «به اضافه مردم» چاپ سومی شد


در روزهایی که به دلیل شیوع کرونا، اغلب فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی با رکود مواجه شده است، استقبال خوب، کتاب «به اضافه مردم» را به چاپ سوم رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس؛ در روزهایی که به دلیل شیوع کرونا ، اغلب فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی با رکود مواجه شده است، با استقبال مخاطبان، کتاب به اضافه مردم ؛ ده اصل اساسی در کار فرهنگی که حدود یک ماه و نیم پیش، توسط انتشارات راه یار منتشر شده بود، به چاپ سوم خود رسید.

این کتاب به استناد تجربیات ارزنده تاریخ انقلاب اسلامی، در 10 فصل به بررسی 10 قاعده اساسی در کار فرهنگی و تشکیلاتی پرداخته و در هر فصل، مثال هایی هم که از خاطرات و تجربه های عینی افراد جهت کاربردی شدن این قواعد آورده شده است.

همچنین در بخش ضمیمه کتاب، ضمن آسیب شناسی نحوه اجرا و برگزاری یک برنامه فرهنگی، شیوه مواجهه با مسائل و چالش های موجود در فرآیندهای فکری و اجرایی برنامه های فرهنگی به عنوان تمرین درنظر گرفته شده است.

مردم محوری، مشارکت پذیری حداکثری، گروه محوری، هنرمحوری، عملیات محوری، کار اجتماعی به جای کار جمعی، فرصت محوری، مسجدمحوری، اولویت محوری و عدالت محوری، به ترتیب، عناوین فصول 10گانه این کتاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کتاب را فعالان فرهنگی بخوانند/ «به اضافه مردم» چاپ سومی شد

این کتاب را فعالان فرهنگی بخوانند/ «به اضافه مردم» چاپ سومی شد