مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-11بين الملل

سیدافقهی: آنها که باید در لبنان محاکمه شوند، 14 مارسی ها هستند


کاملا مشخص است که گمرکات و آمد و شد و امنیت بندر بیروت کاملا دست 14 مارسی ها بوده است، الحریری و دار و دسته او، ولید جنبلاط و امین جمیل و سمیر جعجع و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، عصر سه شنبه 14 مرداد ماه انفجار مهیبی در بندر بیروت رخ داد که بر اثر تعداد زیادی کشته و زخمی شدند.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت هستند.

به گفته سیدافقهی اینها در 40 تا 50 سال گذشته هویت و ماهیت خود را به اثبات رسانده اند که کاملا دربست در اختیار سیاست های مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هستند.

این کارشناس مسائل منطقه اضافه کرد: یکسری موضع گیری ها و اظهارنظرهای دیگری هم هست که اگر به عنوان قطعات پازل کنار هم بگذاریم،  راحت تر می توانیم درباره تفسیر و تحلیل انفجار بحث کنیم.

وی در ادامه به تشریح وقایعی که به این حادثه منجر شد پرداخت و عنوان کرد: از سال 2013 میلادی محموله نیترات آمونیوم از گرجستان بارگیری شده و می خواسته به موزامبیک برود و در واقع بار اضافی بوده و می خواستند این بار را در طرابلس تخلیه کنند که نتوانستند، بعد به دستور سعد الحریری این محموله در بندر بیروت پهلو گرفته است.

سیدافقهی گفت: در کنار این شاهد تحریم ها و فشار معیشتی بر مردم و توطئه بانک مرکزی و دیگر بانک ها برای افزایش قیمت دلار در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدافقهی: آنها که باید در لبنان محاکمه شوند، 14 مارسی ها هستند

سیدافقهی: آنها که باید در لبنان محاکمه شوند، 14 مارسی ها هستند