مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-11حوادث

مقابله و مبارزه با مواد مخدر و سرقت از برنامه های جدی پلیس است


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مقابله و مبارزه با مواد مخدر و سرقت یکی از برنامه های جدی پلیس در سالجاری است، گفت: مقابله با تهدیدات اخلاقی دشمن نیازمند بسیج همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر یکی از دغدغه های مردم را مواد مخدر برشمرد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان خط مقدم مقابله با پدیده شوم مواد مخدر قرار دارد.

وی با اشاره به کشت حدود 200 تن مواد مخدر در سال 2000 میلادی در کشور افغانستان افزود: در سال جاری برابر برآورد سازمان ملل این است که بیش از 9 هزار تن موادمخدر در این کشور کشت می شود و با توجه به حدود دو هزار کیلومتر مرز مشترک ایران با کشورهای افغانستان و پاکستان موادمخدر از این طریق وارد کشورمان می شود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کشف 800 تن مواد مخدر در سال گذشته در کشور، گفت: امسال بیش از 400 تن مواد مخدر در کشور کشف شده که نشان از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر است، اما در شهرها احساس نمی شود چرا که موادمخدر در شهرها توزیع می شود و جوانان را آلوده می کنند و این از دغدغه های مردم است و نیروی انتظامی نیز در این خصوص برنامه هایی دارد ولی مشکلاتی از ناحیه بعضی دستگاه ها وجود دارد و زیرساخت ها متناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله و مبارزه با مواد مخدر و سرقت از برنامه های جدی پلیس است

مقابله و مبارزه با مواد مخدر و سرقت از برنامه های جدی پلیس است