مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:052020-08-11اقتصادي

خرید 7 هزار جلد برای طرح شمیم دانایی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در قالب مرحله سوم اجرای طرح «شمیم دانایی» 7 هزار جلد کتاب برای کتابخانه های عمومی استان خریداری شده است.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرحله سوم طرح شمیم دانایی در زنجان اجرایی می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه در مرحله اول طرح شمیم نزدیک به 6 هزار نسخه کتاب، خریداری و بین کتابخانه‎های استان توزیع شد، گفت: تاکنون دو مرحله از این طرح اجرایی شده و هم اکنون مرحله سوم آن در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در قالب مرحله سوم اجرای طرح شمیم دانایی   7 هزار جلد کتاب برای کتابخانه های عمومی استان زنجان خریداری شده است، گفت: ارزش کتاب های خریداری شده یک میلیارد و 300 میلیون ریال است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه این سری از کتاب های خریداری شده مربوط به رده سنی کودک و نوجوان است، بیان کرد: کودکان، آینده سازان کشور هستند و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در میان آنها زمینه تربیت نسلی کتاب خوان و کتاب دوست را فراهم خواهد آورد.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری گزینش و انتخاب منابع کودک متناسب با نیازهای اعضای کتابخانه ها صورت گرفت و از ناشران مطرح کشور، برای 80 باب کتابخانه، کتاب های کودک خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 7 هزار جلد برای طرح شمیم دانایی

خرید 7 هزار جلد برای طرح شمیم دانایی