مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:502020-08-11سياسي

اظهار نظر معاون برون مرزی صداوسیما درباره انفجار بیروت


مراسم گرامیداشت شهدای پرس تی وی در افغانستان به همت دفتر نمایندگی برون مرزی سازمان صداوسیما در کابل، در مقر این نمایندگی برگزار شد.

- در مراسم گرامیداشت شهدای پرس تی وی در افغانستان عنوان شد اظهار نظر معاون برون مرزی صداوسیما درباره انفجار بیروت مراسم گرامیداشت شهدای پرس تی وی در افغانستان به همت دفتر نمایندگی برون مرزی سازمان صداوسیما در کابل، در مقر این نمایندگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانواده های شهید سید فرهاد تقدسی و شهید حبیب الله حسین زاده، بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل، محمدرضا قدمی مدیر دفتر معاونت برون مرزی رسانه ملی در افغانستان، محسنی مدیر شبکه تمدن، الهام قائم مقام شبکه راه فردا، فهیم دشتی رییس اتحادیه روزنامه نگاران افغانستان، محمودی مدیر رادیو تلویزیون خاور، برخی از چهره های دولتی، نمایندگان جامعه خبرنگاری افغانستان، سیاسیون و علما با حضور در این مراسم بر تداوم راه شهدای راه رسانه های مقاومت به ویژه شهیدان شبکه های بین المللی ایران تاکید کردند.

پیمان جبلی، معاون برون مرزی که از طریق ارتباط زنده تصویری به ایراد سخنرانی برای حاضران این مراسم می پرداخت، با یادآوری آنکه در شرایطی در جنگ رسانه های نوین به سر می بریم که مبنای آنها افکار عمومی و تغییر آن است، رسالت کار خبرنگاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر معاون برون مرزی صداوسیما درباره انفجار بیروت

اظهار نظر معاون برون مرزی صداوسیما درباره انفجار بیروت