مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-11بين الملل

بولتون یکی از کودن ترین افرادی است که در دولت دیدم


رییس جمهور آمریکا در بحبوحه جنگ قدرت میان مراکز نفوذ در آستانه انتخابات 2020 در این کشور اعلام کرد: بولتون یکی از کودن ترین افرادی است که در دولت دیدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز سه شنبه بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 و با تشدید جنگ قدرت میان مراکز قدرت در این کشور برای کسب آرای بیشتر مردم در پیامی توییتری اعلام کرد: بولتون (مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا) یکی از کودن ترین افرادی است که در دولت دیده ام.

رییس جمهور آمریکا در این خصوص ادامه داد: متأسفانه بارها با او ملاقات کرده ام؛ اغلب می گفت که من بیش از کارکنان دستگاه های اطلاعاتی کشورمان، به ولادیمیر پوتین (رییس جمهور روسیه) اعتماد داشته و برای او احترام قائل بوده ام.

وی در ادامه اضافه کرد: البته گرچه این موضوع صحت ندارد، اما اگر نخستین کسانی که شما در این به اصطلاح دستگاه اطلاعاتی آمریکا با آنها دیدار داشته اید، پلیس های فاسدی بوده اند که اکنون ثابت شده در بالاترین رده ها مانند جیمز کومی ( رییس پیشین اف بی ای) غیرقابل اعتمادند، یا اثبات شده مانند جیمز کلاپر ( رییس سابق آژانس اطلاعات ملی آمریکا) دروغگو هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون یکی از کودن ترین افرادی است که در دولت دیدم

بولتون یکی از کودن ترین افرادی است که در دولت دیدم