مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-11فرهنگي

اکران آنلاین فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران


مدیرعامل «وُدیو» پلتفرم نمایش فیلم های کوتاه گفت: با توجه به همکاری های صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان ایران، از این به بعد فیلم های کوتاه این انجمن از طریق اکران آنلاین به نمایش در می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پویان صدقی مدیرعامل وُدیو پلتفرم نمایش فیلم های کوتاه درباره همکاری این مجموعه با انجمن سینمای جوانان ایران گفت: قرار است تا پایان سال 99 هر پنجشنبه 4 فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران از طریق ودیو منتشر شود و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

او  درباره بازخورد این کار که چند هفته ای است به جریان افتاده، بیان کرد: سالانه بخش وسیعی از آثار حوزه فیلم کوتاه توسط انجمن سینمای جوان تولید می شود؛ بسیاری از این آثار توسط فیلمسازان مطرح سینمای کوتاه و بلند ساخته شده که در حال حاضر برای اولین بار از تاریخ تاسیس این انجمن، تماشای آن از طریق ودیو امکان پذیر  شده است.

آنچه که انجمن برای نمایش در اختیار ما قرار داده گنجینه مهم و قابل اعتنا سینمای کوتاه است و تا امروز با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران فقط محدود به این اتفاق نیست، گفت: به جز پنجشنبه ها و نمایش 4 فیلم کوتاه، قرار است دوشنبه هر هفته آثار فیلمسازان مطرح را که سبقه خوبی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

اکران آنلاین فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران