مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-11سياسي

نهی از منکر باید در کنار امر به معروف انجام شود


در کنار امر به معروف باید نهی از منکر نیز انجام و با فساد مبارزه شود ولی برخی از ما تنها به امر به معروف توجه می کنیم و نهی از منکر نداریم این یعنی تنها بخشی از وظیفه خود را انجام داده ایم و نمی توانیم به هدف الهی امر به معروف و نهی از منکر برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه شجاعت امام حسین (ع) پشتوانه امر به معروف و نهی از منکر است اظهار داشت: ماه محرم، ماه تجلی امر به معروف و نهی از منکر، مظهر ایثار و فداکاری است.

وی افزود: در آیه قرآن معیار برتری امت، امر به معروف و نهی ازمنکر معرفی شده است چراکه در امت اسلامی سکوت و ترس معنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در کنار امر به معروف باید نهی از منکر نیز انجام و با فساد مبارزه شود ولی برخی از ما تنها به امر به معروف توجه می کنیم و نهی از منکر نداریم این یعنی تنها بخشی از وظیفه خود را انجام داده ایم و نمی توانیم به هدف الهی امر به معروف و نهی از منکر برسیم.

وی بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید برخواسته از ایمان باشد و خداوند در آیات قرآن می فرمایند اهل کتاب به دین اسلام ایمان بیاورند ولی متاسفانه برخی ایمان آوردند و برخی در فسق و فجور باقی ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهی از منکر باید در کنار امر به معروف انجام شود

نهی از منکر باید در کنار امر به معروف انجام شود