مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-11دانش

راه اندازی پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد با هدف ارزش آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه ای، توافق نامه تأسیس، - رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد با هدف ارزش آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه ای، توافق نامه راه اندازی اداره پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد با هدف ارزش آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه ای، توافق نامه تأسیس، راه اندازی و اداره پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد را امضاء کردند.

بر اساس این توافق نامه که در چارچوب دستورالعمل مصوب هییت امنای دانشگاه یزد به امضای طرفین رسید، زمینی به مساحت 25 هکتار از اراضی دانشگاه یزد به مدت 33 سال برای راه اندازی این پردیس اختصاص یافت.

پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد شامل اجزای مختلف زنجیره توسعه نوآوری و فناوری شامل مرکز نوآوری، شتاب دهنده، مرکز رشد، ساختمان های استیجاری و اراض پردیس می شود که حاکمیت آن شامل تصویب چارچوب های کلان و نظارت عالیه بر آن برعهده هیأت امنای دانشگاه است.

این پردیس از لحاظ ساختاری زیرمجموعه دانشگاه یزد محسوب شده و زیر نظر شورای راهبری و سیاستگذاری پردیس فناوری و صنعتی متشکل از رییس دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد کلید خورد

راه اندازی پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد کلید خورد