مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-11اجتماعي

شناسایی 1000 دانش آموز خلاق توسط کانون معلولین توانای قزوین


معاون اجتماعی کانون معلولین توانای استان قزوین گفت: از زمان برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان تاکنون بیش از یک هزار دانش آموز خلاق و بااستعداد توسط کانون معلولین توانا شناسایی شده است.

- ایسنا/قزوین معاون اجتماعی کانون معلولین توانای استان قزوین گفت: از زمان برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان تاکنون بیش از یک هزار دانش آموز خلاق و بااستعداد توسط کانون معلولین توانا شناسایی شده است.

محمدحسن هادی گفت: کانون معلولین توانا با برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز، بسیاری از دانش آموزان خلاق و بااستعداد استان قزوین را شناسایی کرده است، این جشنواره تأثیر بسیار زیادی درروند علم آموزی و تحصیل دانش آموزان داشته تا جایی که این جشنواره به یکی از قطب های فرهنگی استان قزوین تبدیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود هزار نفر از دانش آموزان مستعد و خلاق در طول این سال ها شناسایی شده اند که امروز هر کدام از آن ها در پست های مختلف ازجمله پزشکی، مهندسی و حتی پست مدیریتی در حال خدمت به جامعه هستند.

معاون اجتماعی کانون معلولین توانا استان قزوین بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط تیم کانون توانا، در آینده این جشنواره قرار است به یک مدرسه کارآفرینی، مهارت و کسب وکار برای دانش آموزان تبدیل شود که در آن استعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1000 دانش آموز خلاق توسط کانون معلولین توانای قزوین

شناسایی 1000 دانش آموز خلاق توسط کانون معلولین توانای قزوین