مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-11حوادث

کشف 90 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان/ دستگیری 300 نفر


فرمانده انتظامی همدان با بیان اینکه طی چهار ماه اخیر 90 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد گفت: کشف این میزان کالای قاچاق 13 درصد رشد داشته که بیش از 300 نفر نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح بعد از امروز به مناسبت هفته خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با بیان اینکه شعار پلیس ارائه خدمات جامعه محور است اظهار کرد: خدمات پلیس در حوزه های مختلف اجتماعی و دقیق کردن مردم در برقراری امنیت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه هر چقدر مشارکت مردم در حوزه های مختلف بیشتر باشد، امنیت بیشتری را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود گفت: بر این اساس معاونت اجتماعی و پلیس فتا نیز در نیروی انتظامی شکل گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: با وجود اینکه ما در پیشگیری های وضعی و برخوردها اقدامات سخت افزاری خوبی را انجام دادیم در بعد نرم افزاری نیز گام های خوبی برداشته شده است.

    وی با بیان اینکه در بعد نرم افزاری 7 هزار فقره پرونده در کلانتری های استان به مصالحه انجامید تصریح کرد: سال گذشته بیش از 300 هزار نفر از مخاطبان ما در مدارس و دانشگاه ها مورد آموزش قرار گرفته و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد که البته کرونا مانع از اجرای این طرح طی امسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 90 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان/ دستگیری 300 نفر

کشف 90 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان/ دستگیری 300 نفر