مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-11سياسي

جهانپور: کسانی پروتکل های محرم را نقض کنند به دادگاه معرفی می شوند


رییس روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی گفت: زمینه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در عزاداری های محرم وجود دارد اما با همکاری حوزه های سیاسی و امنیتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر کیانوش جهانبخش روز سه شنبه در نشست خبری برخط (آنلاین) و تقدیر از خبرنگاران حوزه سلامت هرمزگان افزود: رعایت این پروتکل ها از حقوق عامه است و اگر جایی انحرافی دیده شود دادستان ها در هر کجای کشور به موضوع ورود خواهند کرد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه و رایزنی های انجام شده با واعظان و مداحان و هیات های مذهبی تصریح کرد: درباره کلیت برگزاری مراسم محرم نگرانی جدی نداریم.

احتمال فاجعه کرونایی در زمستان و پاییز دکترجهانپور در پاسخ به سئوال دیگر ایرنا درباره پیش بینی وزارت بهداشت از ادامه وضعیت کرونا در ایران اظهار داشت: سه وضعیت ( سناریو ) در وزارت بهداشت پیش بینی شده که در اولین حالت اگر ادامه وضعیت هفته های گذشته و مشابه وضعیت خرداد و تیر باشد رضایت بخش نیست.

رییس روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هشدار داد: وضعیت و فرضیه دوم، احتمال رها شدن سامانه در فصل سرد است که به یک فاجعه منجر خواهدشد و سامانه درمانی نیز دیگر ظرفیت مداوا و پذیرش بیماران را نخواهد داشت و در حالت وضعیت پاییز و زمستان نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانپور: کسانی پروتکل های محرم را نقض کنند به دادگاه معرفی می شوند

جهانپور: کسانی پروتکل های محرم را نقض کنند به دادگاه معرفی می شوند