مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-11اقتصادي

کرونا در یزد می تازد/ 3 گروه از اصناف تعطیل شدند


فرماندار یزد با اشاره به شیوع دوباره کرونا و قرمز شدن وضعیت این استان گفت: سه گروه از اصناف در سطح شهرستان یزد به همین دلیل تعطیل شدند.

- محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا به دلیل افزایش آمار بیماران مبتلا تشکیل جلسه داد که بر اساس مصوبه این ستاد، سه گروه از اصناف به مدت سه روز تعطیل خواهند بود.

وی عنوان کرد: بر این اساس فعالیت واحدهای صنفی گروه های دو، سه و چهار در روزهای پایانی هفته جاری تعطیل خواهد بود.

رستگاری بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، این سه گروه در روزهای 22، 23 و 24 مردادماه تعطیل هستند و تنها گروه یک اصناف مجاز به فعالیت و ارائه خدمات به مردم هستند.

فرماندار یزد یادآور شد: مشاغل صنفی گروه یک شامل فروشگاه های زنجیره ای مایحتاج مردم، نانوایی ها، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، داروخانه ها و حتی مراکز و فروشگاه های دامپزشکی است که باید فعال باشند.

رستگاری عنوان کرد: همچنین سوپرمارکت ها، میوه فروشی و سبزی فروش ها، میادین میوه و تره بار، مراکز فروش محصولات پروتیینی نظیر قصابی ها و مرغ و ماهی فروشی ها، جایگاه سوخت، لبنیاتی ها، تولید و عرضه فرآورده های لبنی، مراکز تأمین آمبولانس دولتی و خصوصی، مراکز تهیه غذاهای آماده بیرون بر در همه نوع فعالیت اعم از رستوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در یزد می تازد/ 3 گروه از اصناف تعطیل شدند

کرونا در یزد می تازد/ 3 گروه از اصناف تعطیل شدند