مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-11اقتصادي

حمل مصالح ساختمانی به باغات حیدره و امامزاده محسن(ع) ممنوع شد


در راستای حفظ کاربری باغات و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی، حمل هرگونه مصالح ساختمانی از سمت شهر مریانج به سمت باغات حیدره و امامزاده محسن(ع) ممنوع شد.

- محسن معصوم علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تمهیدات شهرداری مریانج در راستای جلوگیری از تغییر کاربری باغات اظهار کرد: با توجه به اینکه باغات جاده حیدره وو امامزاده محسن(ع) در حریم شهر مریانج قرار دارند، این شهرداری برای مقابله با تغییر کاربری غیر قانونی آنها برنامه های ویژه ای را اجرا می کند.

وی ادامه داد: دو راه اصلی دسترسی به این باغات از دو شهر همدان و مریانج است که شهرداری همدان در ابتدای این جاده از سمت انتهای چرمسازی، گیت کنترل خود را ایجاد کرده است.

شهردار مریانج تصریح کرد: در نهایت بر آن شدیم تا گیت کنترل حمل مصالح ساختمانی را در سه راهی مریانج به حیدره و امامزاده محسن(ع) ایجاد کرده و از ورود موارد غیر مجار به باغات جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: یک راه فرعی نیز از سمت باغات بیدآباد (مابین شهر مریانج و شهرک الوند همدان) وجود  دارد که به صورت کلی راه را مسدود کرده ایم و هرگونه تردد خودرویی در این معبر امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل مصالح ساختمانی به باغات حیدره و امامزاده محسن(ع) ممنوع شد

حمل مصالح ساختمانی به باغات حیدره و امامزاده محسن(ع) ممنوع شد