مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-11سياسي

مدرس خیابانی در دو حوزه صنعت و بازرگانی تخصص دارد


رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به معرفی مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت به مجلس شورای اسلامی، جوانی، پرکاری، سلامت عملکرد، تدین و انقلابی بودن و تخصص و اشراف بر دو بخش بازرگانی و صنعت را از ویژگی های برجسته وی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در سخنانی با اشاره به معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت (صمت) به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای مدرس خیابانی تا کنون در سمت هایی که اخیراً بر عهده داشتند از جمله قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نقش بسیار تعیین کننده ای داشتند.

وی افزود: مدرس خیابانی در دوره جدید و زمانی که وارد وزارت صمت شد، به دلایل مختلف قیمت ها در بازار به نوعی رها شده بود، اما با آمدن ایشان و شکل دادن ستاد تنظیم بازار به نوعی توانستند بازار را ساماندهی کنند و کار خوبی انجام دادند؛ همین کار موفق ایشون در بخش بازرگانی در این دوره که مسئولیت داشتند.

ایشان در گذشته بعد از خروج از وزارت بازرگانی، در بخش صنعت فعال شدند و می توان گفت که ایشان حدود 13 سال در بخش بازرگانی و حدود یازده سال در بخش صنعت بودند.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که انصافاً از وقتی که مدرس خیابانی سرپرستی وزارت صمت را قبول کرده، شاهد رسیدگی به مشکلات این وزارتخانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس خیابانی در دو حوزه صنعت و بازرگانی تخصص دارد

مدرس خیابانی در دو حوزه صنعت و بازرگانی تخصص دارد