مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-11سياسي

با اطلاع رسانی دستاوردهای دولت باید به تقویت سرمایه اجتماعی کمک کنیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در هفته دولت باید توفیقات حاصل شده برای مردم بیان شود تا موجب امیدآفرینی در جامعه و تقویت سرمایه اجتماعی گردد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در هفته دولت باید توفیقات حاصل شده برای مردم بیان شود تا موجب امیدآفرینی در جامعه و تقویت سرمایه اجتماعی گردد.

محمد ابراهیم الهی تبار، امروز(21 مرداد) در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای دولت، اظهار کرد: این دستاوردها در شرایطی بوجود آمده که در اوج تحریم ها هستیم و همین موضوع شرایط را برای فعالیت و خدمت رسانی دولتمردان سخت کرده، با این وجود در بخش های مختلف توفیقات خوبی کسب شده که باید برای مردم بیان شود.

وی اضافه کرد: در کنار این تحریم های ظالمانه، شیوع بیماری کرونا نیز مشکلات را دوچندان کرده، با این حال شاهدیم به واسطه زیرساخت های مناسبی که در این دولت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده، توانستیم تا حدود زیادی بیماری را کنترل کنیم.

الهی تبار با بیان اینکه دولت در این سالهای فعالیتش با چالش های زیادی نظیر خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم ها، سیل، زلزله و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اطلاع رسانی دستاوردهای دولت باید به تقویت سرمایه اجتماعی کمک کنیم

با اطلاع رسانی دستاوردهای دولت باید به تقویت سرمایه اجتماعی کمک کنیم