موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-11سياسي

کرونا رسالت خطیر خبرنگاران را به تصویر کشاند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: کووید 19 با وجود تمام مشکلاتی که به وجود آورد، جایگاه برجسته و نقش مهم و رسالت خطیر خبرنگاران را که مغفول مانده بود، - ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: کووید 19 با وجود تمام مشکلاتی که به وجود آورد، جایگاه برجسته و نقش مهم و رسالت خطیر خبرنگاران را که مغفول مانده بود، به خوبی نشان داد.

مهدی ابرقویی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: بیماری کرونا با وجود تمام مشکلاتی که در جامعه بوجود آورده و بسیاری از امور را مختل کرده است، ویژگی های خاصی هم داشت که در این مورد می توان به نشان دادن سختی شغل خبرنگاری اشاره کرد.

وی بیان کرد: کرونا به خوبی توانست شغل خطیر و رسالت سنگین حرفه های خبرنگاری، پزشکی و پرستاری را که به نوعی در جامعه مغفول مانده بود، به وضوح نشان دهد.

ابرقویی تصریح کرد: در رابطه با رزمایش مواسات و کمک های مومنانه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، اصحاب رسانه ابرکوه نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با انعکاس به موقع اخبار، تهیه و انتشار مستند توانستند موجی از همدلی در شهرستان ایجاد کرده تا این رزمایش در چند مرحله اجرا شود.

وی در ادامه به ضرورت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با تحریف و خنثی سازی آن، افزود: اهالی رسانه به عنوان منبع موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا رسالت خطیر خبرنگاران را به تصویر کشاند

کرونا رسالت خطیر خبرنگاران را به تصویر کشاند