مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11سياسي

70 درصد متهمان بازداشت شده بیکار هستند


فرمانده انتظامی استان اردبیل از افزایش 8 درصدی دستگیری متهمین در سال جاری خبر داد و گفت: 70 درصد متهمان دستگیر شده بیکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هوشنگ حسینی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت رساندن خواسته ها و تأکیدات نیروی انتظامی به مردم، عنوان کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی مسئول امنیت فردی و اجتماعی جامعه را بر عهده دارد لذا استان اردبیل با تلاش های کارکنان انتظامی و مشارکت مردم جزو سه استان امن کشور است.

وی افزود: خوشبختانه در بحث رضایتمندی مردم در بین تمامی دستگاه های اجرایی و حاکمیتی، نیروی انتظامی توانسته رتبه اول را به خود اختصاص دهد که دلیل این امر هم از تلاش پرسنل نیروی انتظامی و هم از تلاش خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی و روشنگری مسائل نشأت گرفته است.

54 درصد جرایم در استان اردبیل شامل جرایم خرد است فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل 54 درصد از جرایمی که رخ داده شامل جرایم خرد است مانند سرقت وسایل زینتی خودرو، کپسول و دوچرخه و سایر موارد، 46 درصد مابقی نیز شامل سرقت و جرایم مهم از قبیل سرقت از منزل، مغازه، موتور سیکلت و خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد متهمان بازداشت شده بیکار هستند

70 درصد متهمان بازداشت شده بیکار هستند