مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11سياسي

اختصاص 236 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در استان ایلام


استاندار ایلام از اختصاص 236 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در استان ایلام خبر داد و گفت: هلیلان به عنوان دومین شهرستان پایلوت بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در حاشیه نشست شورای اشتغال استان به انعقاد تفاهم نامه برای تحت پوشش قرار گرفتن هلیلان به عنوان دومین شهرستان پایلوت محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور خبر داد و گفت: نکته حائز اهمیت این است که این برای اولین بار است که در یک استان دو شهرستان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد قرار می گیرد این در حالی است که در بسیار از استان ها بنیاد حتی یک شهرستان را تعهد نکرده اند.

وی در ادامه از اختصاص 27 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی هلیلان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: تفاهمنامه ای برای توسعه شهرستان هلیلان با بنیاد مستضعفان امضا شده که بتوانیم این شهرستان را ارتقا و محرومیت های آن را از بین ببریم.

وی با اشاره به 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خورد در نظر گرفته شده از طرف بنیاد برای این شهرستان، بیان کرد: قول مساعد داد شده که اگر این 10 میلیارد تومان در شهرستان هلیلان جذب شود، بازهم اعتباراتی برای اشتغال زایی به این شهرستان از طریق بنیاد اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 236 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در استان ایلام

اختصاص 236 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در استان ایلام